czwartek, 19 stycznia 2017

Czarno na białym - pożegnanie z dekoracją świąteczną


Witajcie serdecznie,

Już ostatnio wspominałam, że choinka nie cieszy tak bardzo. W końcu wszystko zostało pochowane. Teraz odpoczywamy od kolorów i dekoracji. Za to pogoda za oknem jest iście świąteczna. Dzieciaki zadowolone - ŚNIEG! MAMY ŚNIEG!

zima


Ciekawe jest to, jak z wiekiem zmienia się postrzeganie zimy :) Piękna, ale i niebezpieczna. To tytułowa biel.

Jeśli chodzi o czerń - w gimnazjum miałam przebrać się za Posejdona. Tata zrobił złoty trójząb, a że zostało mu farby, malował wszystko, co się dało - ramki do zdjęć, pudełeczka na biżuterię i lampkę nocną.
Ostatnio miałam podobnie, tyle tylko, że nikt nie musiał się przebierać:) Chwyciłam za mały pędzelek i czarną farbę. 

A wszystko zaczęło się już jakiś czas temu od pewnego zegara

malowanie zegara, DIY, zegar po liftingu

W tym tygodniu postanowiłam zmienić nieco wygląd komody:
malowanie komody, lifting
przed zmianą




malowanie komody, lifting, czarne uchwyty
w trakcie zmiany (tak, te małe rączki też "pomagały" zanim zdążyłam cokolwiek odkręcić )

malowanie komody, komoda po liftingu, czarne uchwyty
po małej zmianie





A że farbki dużo :-) załapał się i karnisz 

malowanie karnisza
przed zmianą

malowanie karnisza na czarno
po małej zmianie



malowanie karnisza na czarno


Moja galeria na ścianie też jest biało-czarna. Jeszcze co prawda brakuje kilka zdjęć i mam 2 białe ramki w szafce, ale już ładnie się prezentuje.

narożnik, galeria zdjęć, czarne ramki

Planuję stworzyć galerię w kształcie prostokąta. Jeden bok już jest :) Jak widać zostawiłam sobie cotton balls. 

czarne ramki, zdjęcia na ścianie, galeria


I żeby nie było tak "ponuro", w kontraście biel za domem





udanego wieczoru

lena





4 komentarze:

  1. Piękna zima u Ciebie, u mnie śniegu jak na lekarstwo.Fajna ta Twoja galeria, chciałam stworzyć u siebie na klatce schodowej, ramki już są tylko pomysłu na rozmieszczenie brak, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas już śniegu nie ma, być może już jest u Ciebie:)
      Zdjęcia na klatce schodowej to świetny pomysł. U mnie będę się starała stworzyć coś na kształt prostokąta, ale każda koncepcja jest dobra:)

      Usuń
  2. Zycze Ci Lenko energii, do malowania i tworzenia, zima daje nam na to czas. Wiosna i lato-to zupelny odlot ogrodkowy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zgadzam się z Tobą, wiosna i lato to zupełnie coś innego. A dzięki temu, że wymyślam sobie zadania, zima już mnie tak nie przeraża, dopóki nie muszę nigdzie jechać:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...