piątek, 11 października 2013

Korzystając z chwili...

Dobry wieczór,
Dzisiaj mało pisania, dużo zdjęć.
Zapraszam na candy u Brydzi W moim magicznym domku, a przy okazji (choć pewnie już wszyscy ją znają), zapraszam do obejrzenia jej całego bloga. Od tego zaczęłam i całkowicie mnie pochłonęło:)
Witam serdecznie u siebie Dorotę, prowadzi ona bloga szydełkowe robótki. Jak narazie pokazała nam piękne serwetki. Najbardziej spodobała mi się serwetka z biedronkami (tutaj) oraz wzór czerwonej  (tutaj).


Poza tym korzystamy z pięknych i słonecznych dni. Chwila na powietrzu może zdziałać cuda. Razem z córką podziwiałyśmy i jednocześnie żegnałyśmy się z kwiatami:











Niestety Małe Rączki uwielbiają kwiaty i każda roślinka rozbierana jest na części pierwsze.

Spacerując między ścieżynkami spotkaliśmy również:







A kolejnego dnia wybraliśmy się (syn, córka i ja) na krótki spacerek przed snem:









Mieliśmy jeszcze pójść do lasu, ale chyba już nie zdążymy.
Już nie przynudzam, korzystajcie jak najwięcej ze słonecznych dni, by zasilić akumulatory na długie zimowe wieczory.
Pozdrawiam
Lena

4 komentarze:

  1. Warto wykorzystywać każdą chwilę i podziwiać piękną jesień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień bywa piękna, to prawda i mam nadzieję, że długo jeszcze będziemy mogli ją podziwiać.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja również będę tęsknić za kwiatkami, zieleniącą się trawą... ehhh cóż nie ma wyjścia trzeba się po woli przyzwyczajać do zimy...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. by znów wiosną na nowo podziwiać całą paletę barw...:-)
      pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...