środa, 27 marca 2013

Karteczkowo i szydełkowo w dalszym ciągu

Witam serdecznie w małej chatce,

Dzsiaj skromniej, bo to mój pierwszy wytwór. Pierwszy do pokazania:) Skoro krytyk powiedział ok, to znaczy, że można pokazać, ale trzeba jeszcze trochę popracować.
Spróbowałam haftu matematycznego. Tyle się tego naczytałam... A poza tym, jak się okazało, znałam bardzo dobrze ten haft, tylko nie wiedziałam, jak to się fachowo nazywa.



Nie jestem wykonawcą tego obrazka, mój tata zrobił takie "cuś" i jeszcze pawie oczko, które zostało u mamy.

Jakby nie patrzeć haft matematyczny w innym wykonaniu:)
A moje? Ok, pokazuję, ale ostrzegam, że jeszcze się uczę.


Bije prostotą:) Nie napiszę, jakie są faktycznie kolory, ale nie takie jak wyszły na zdjęciu :) Trochę ładniejsze.
Jak widać, wykorzystałam zajączka szydełkowego. Nie było mu smutno, że wychodzi z zielonej trawki, cieszył się bardzo, bo wiedział, gdzie jedzie:)

I jeszcze inne wykorzystanie workowych zajączków i w miarę normalnych kurczaczków - mój szklany kielich zmienny jest i lubi się przebierać w zależności od nastroju i pory roku:




I to już środa, jak ten czas szybko leci. A gdzie moment na oddech? Chwilę refleksji zostawiam na święta.

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło:)
Lena

4 komentarze:

  1. Piękna jest ta sowa - wprost niesamowita !!! Tylko skąd taka nazwa matematyczny haft - czy to sie jakoś liczy?:) Twoja karteczka z matematycznymi jajami też śliczna a zajączek przesłodki:)
    Moc uścisków !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiem:-).do niedawna nawet nie znałam tej nazwy.nie trzeba liczyć.przesuwamy się o taką samą liczbę oczek-dziurek.są określone schematy,dzięki którym uzyskamy dany wzór.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Sówka cudowna, ukrywałaś taki talent!!!!!!!!!! Działaj, bo pięknie Ci to wychodzi!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. talent póki co nie mój:-)a karteczka to ciekawe doświadczenie,które owszem mam zamiar pogłębiać.
      serdecznie pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...